مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-11اقتصادي

اجمالی|دکل های نفتی گم شده ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ از حرفای زنگنه متعجبم


از حرف های زنگنه در خصوص بیهوده بودن ستاره خلیج فارس تعجب کردم چراکه این پروژه اولین پالایشگاه میعانات گازی در کشور بود که در منطقه و حتی دنیا محدود است و باعث صادرات بنزین به جای واردات آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک رستم قاسمی وزیر سابق نفت امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس تصمیم گرفته شد قرارگاه سازندگی خاتم با توجه به اینکه امکانات زیادی از  جنگ باقی مانده بود راه اندازی شود تا از این ابزار برای بازسازی کشور استفاده کنیم.

وی افزود: در کشورهم به لحاظ نیروی توانمند هم دانش فنی و هم تجربه ای که در دفاع مقدس به دست آورده بود این اعتقاد را داشتیم که میتوانیم کشور را بازسازی کنیم و سازندگی را داشته باشیم.

وزیر سابق نفت بیان کرد: در مقطعی تصمیم گرفتیم طرح های بزرگ کشور را خودمان اجرایی کنیم تا این باور را ایجاد کنیم که توانمندی های زیادی در کشور داریم.

قاسمی پارس جنوبی را بزرگترین پالایشگاه در ایران و پایتخت بزرگ انرژی در منطقه برشمرد و ادامه داد: این پروژه عظیم تماما به دست نیروهای توانمند داخلی ساخته شد که نشان دهنده قدرت و باور ایرانی است.

وی بیان کرد: در دورانی که در وزارت نفت بودم بعد از حدود یکصد سال تحریم سنگینی که اعمال شد و به زغم خود امریکایی ها تحریم های فلج کننده بود دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|دکل های نفتی گم شده ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ از حرفای زنگنه متعجبم

اجمالی|دکل های نفتی گم شده ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ از حرفای زنگنه متعجبم